Tylko we Lwowie: przycisk do przywołania obsługi w restauracji

Ostatnio przestrzegaliśmy przed szarym papierem toaletowym znanym z epoki komuny i dziurami w podłodze zamiast toalet we Lwowie. Dziś pora na coś bardziej pozytywnego, coś z czego wiele miejsc z całego świata powinno brać szeroki przykład. Wiele osób pyta o co chodzi z tymi przyciskami na stołach w niektórych restauracjach we Lwowie. Ich funkcja jest bajecznie prosta.

 

Turyści przyjeżdżający do Lwowa udający się do lokali jednej z sieci działających we Lwowie zastanawiają się do czego służą przyklejone do przycisków przyciski lub przyciski leżące na stolikach obok serwetników.

 
Niektóre restauracje we Lwowie instalują pomysłowy system podobny nieco do systemu znanego z azjatyckiej sieciówki działającej w Polsce i niektórych pizzerii, tyle że ten działa na odwrót. W niektórych miejscach dostajemy wibrujący plastikowy przedmiot, który daje znać o tym, że nasze zamówienie jest gotowe do odbioru.

 
We Lwowie zaś w niektórych restauracjach z obsługą kelnerską za pomocą przycisku położonego na stoliku wezwać można obsługę jeśli chcemy poprosić o złożenie zamówienia po otrzymaniu karty menu, zamówić dodatkowe danie czy wreszcie poprosić o rachunek. Kelnerzy dostają informacje przy którym stoliku potrzebna jest ich pomoc. Proste i genialne rozwiązanie rzadko wykorzystywane jest w Polsce. A szkoda.

 

Więcej lokali powinno brać przykład z tego prostego i taniego rozwiązania. Krótka chwila spędzona na wyszukiwanie w Google pozwala dowiedzieć się, że podobny zestaw kilkunastu przycisków i zegarków dla kelnerów kosztuje mniej, niż 1000 złotych.

 


 
Polecamy również: